reklama

Neprosím, nemôžem, nebudem

Na starostu Krásnej som kandidoval ako nezávislý. Keďže uprednostňujem tímovú spoluprácu, po roku som vyhľadával ľudí, s ktorými by sme potiahli zaostávajúcu Krásnu dopredu. Chýbala kanalizácia. Chodníky. Život komplikovali nedokončené cesty a budova úradu nám padala na hlavu. Hľadal som ľudí, za ktorých by som sa nemusel pred priateľmi hanbiť. Hľadal som hodnoty, za ktoré sa oplatí na ulici názorovo biť. Dobrých ľudí som našiel  v KDH najmä z Krásnej - Fera, Eriku, Ľuba, Paľa, a ďalších. Super. Rozhodol som sa vstúpiť. Po siedmich rokoch „straníckeho" pôsobenia vo funkcii predsedu klubu, mestského predsedu a nakoniec experta pre vnútro, som zo strany vystúpil. Odišiel som pre názorové rozdiely. Mám nosiť ich alebo iný zafarbený kabát ? Ďakujem, neprosím. Bodka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Hlasovanie v košickom parlamente
Hlasovanie v košickom parlamente 

V komunálnych voľbách 2010 som už opäť ako nezávislý kandidoval na primátora a mestského poslanca s tímom nezávislých a odvážnych ľudí, kandidátov na mestských poslancov. Košičanom sme ponúkli odvážne riešenia. Pevnú ruku na Luník IX, reformu drahej samosprávy v Košiciach, viac bezpečnosti v uliciach, mesto v rukách odborníkov. Primátor síce nevyšiel, ale boj o priazeň Košičanov nebol márny. V mestskom parlamente zastupujem ako nezávislý poslanec mestskú časť Krásna.

Hlasujem pravicovo alebo ľavicovo ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Diera (výtlk) na ceste nie je pravá, ľavá ani liberálna, ale iba diera, ktorú treba jednoducho zaplátať čo najskôr. V komunálnej politike sa riešia pragmatické problémy mesta - fungovanie základných škôl, výstavba chodníkov, ciest, komunálny odpad. Som veriaci a všeobecne sú mi bližšie pravicové hodnoty. Hlasujem však triezvo, podľa svojho svedomia a a zdravého rozumu. Nešpekulujem, či je to návrh KDH, SDKÚ, alebo Smeru. Je to dobrý návrh pre Košičana alebo nie ? Bodka.

Nehnevajte sa tí, ktorí mi vyčítate , že hlasujem inak, ako si to prajete vy. Nemôžem však podporiť návrh KDH a hlasovať za veterinára na predsedu kultúrnej komisie alebo za návrh A. Halenára na zrušenie bezplatného cestovania pre dôchodcov. Nemôžem. Šiel by som proti sebe. Moje hlasovanie za by bolo proti zdravému rozumu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na kandidátke hnutia Obyčajných ľudí a nezávislých osobností kandidujem ako nezávislý kandidát pod č. 43. Podporujem náš volebný program pre slušné a prosperujúce Slovensko, na ktorom sme sa všetci kandidujúci dohodli. Nie som členom hnutia. V komunálkach som prehlásil, že neprijmem od smerákov žiadnu funkciu. A slovo som dodržal. Aj teraz prehlasujem : nebudem členom žiadnej politickej strany, ani hnutia. Som nezávislý. A bodka.

Vzhľadom na to, že kandidujem ako nezávislý na kandidátke hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti, považujem za dôležité upozorniť, že tento blog vyjadruje môj osobný postoj, a preto môže, ale nemusí byť v súlade s postojmi iných ľudí na našej občianskej kandidátke. V mnohých a hlavne zásadných názoroch sa všetci na kandidátke zhodujeme, sú však názory, v ktorých odmietame hrať falošnú hru na názorovú jednotu a otvorene priznávame aj názory rozličné. Túto skutočnosť však nepovažujeme za niečo, čo nás rozdeľuje, ale skôr za niečo, čo nás vzájomne obohacuje pri hľadaní cesty k pravde.

Marek Kažimír

Marek Kažimír

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý aktívny politik v samospráve bývajúci v jednej z najkrajších mestských častí Košíc, ktorý sa rozhodol reštartovať svoj život a splniť si sny, o ktorých dávno sníval. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu